xoves, marzo 23, 2017

Esquerdismo

De seguro que as persoas avisadas recordan.Lenine, hai máis dun século. Foi o que se me veu á cabeza esoutro día coa enleada sobre Podemos, Villares e a santa misa. Para as non iniciadas, o líder ruso escribiu un opúsculo chamado O esquerdismo, doenza infantil do comunismo; pola súa banda, e simplificando para as non avisadas, o grupo de Podemos pediu que a TVE deixase de emitir a misa dos domingos. Villares matizou que , ben... pero que tamén cumpría considerar que axudaba á  normalización da lingua. Nos detalles é mellor non entrar.

Ora, a cuestión é: Tendo tantas cousas que demandar a respecto da Igrexa Católica neste estado ibérico, como por exemplo, e  sen rebuscar moito: que pague o IBI, a impunidade dos curas pederastas, os curas-profes de relixión a cargo do erario público, as vantaxes concedidas ás ordes relixiosas nos seus negocios educativos, o mantemento dun concordato herdeiro do franco-catolicismo, a privatización que nuns días se vai producir en moitas cidades hispano-turísticas... e poderiamos seguir, por que aos de Podemos só se lles ocorre montar o “pollo” con iso da misa dos domingos? Díxolle a miña nai a veciña do primeiro: e que mal lles fará? Porque a min faime moito ben que así “cumpro” e non teño que molestar  os fillos para que me leven á  igrexa nin aguantar este cura que temos tan repugnante.

Sería para “chinchar” á veciña de miña nai?

Imaxino que non, supoño!! Sería logo para “cavar trincheiras”, digo eu. Isto é, na miña opinión, recuncar no erro estratéxico de Iglesias e os seus que só serve para aglutinar o voto do seu principal inimigo, espantar  o votante progresista, encabronar os aliados e desviar o debate do realmente importante, sexa isto rematar cos privilexios da igrexa ou reformar a constitución para realizar a transición inacabada, a das nacións, e garantir os dereitos sociais das clases populares, traballadoras, desposuídas, precarias ou como o filosofo de garda desexe chamarlle.

Xoves, 23 de marzo de 2017

Ningún comentario:

Publicar un comentario