martes, maio 23, 2017

Secuestros

O día das letras, na fermosa homenaxe a Casares que argallou,  no auditorio Lois Tobío de Gondomar,  o meu amigo Miguel Anxo Mouriño, Xulián Maure leu unha das tiriñas de Á Marxe.

Era un dos textos “agostinos” que o veciño de Vilariño escribía inspirado pola folganza do verán entre pillar os xornais no quiosco da Ramallosa, as “tertulias” diúrnas no Monterrey de Baiona e as noctámbulas no Eladio de Panxón.

Conta Casares que falaron aquel día da morte de Artur Lundkvist, da Academia Sueca e con vara alta na concesión do Nóbel, e dun longo e gabancioso artigo sobre a obra de Torrente Ballester. Daquela pensaran que ían recoñecer o  ferrolán co máis importante premio literario. A enfermidade do académico e o posterior falecemento foron esvaendo a posibilidade. Nestes ires e vires andaban cando don Gonzalo afirmou : “Pois eu prefiro que non me dean o premio porque teño medo de que despois, con tantos cartos, me puidesen secuestrar un neto.”

Xulian Maure engadiu ao rematar a lectura que el non tiña medo que lle secuestrasen un neto, pero que como era avó tiña medo que aos seus netos lles secuestrasen a lingua.

Eu tamén.

Luns, 22 de maio de 2017


Ningún comentario:

Publicar un comentario